Jeg følger kostholdsråd og tilskudd anbefalt av Anthony Williams. Det har personlig hjulpet meg til å gjenvinne balanse i mitt stoffskifte (tendens til å være for høyt). AW har hjulpet så mange med å få en kropp i balanse. En kropp som allerde er i balanse, vil få enda bedre utbytte av yoga. En kropp som er fylt med gode næringsstoffer er en gladere kropp og har et gladere sinn. Men alt handler ikke om kosthold. Et menneske er sammensatt, balanse på alle plan er målet: fysisk, mentalt og spirituelt. Ufølte følelser vil alltid kunne sette en stopper både for de gode valgene og for energiflyten i kroppen.

De mest anbefalte tilskuddene (for alle) i rangert rekkefølge.

  1. B-12: 1-2 dråpetellere 1-2 x per dag
  2. Sink: 1-2 dråpeteller 1-2 x per dag
  3. C- vitamin: eks 2-6 kapsler 2 x per dag- Behovet øker ved stress/infeksjon
  4. L-lysin:
  5. Spirulina: 1 ts per dag (begynn forsiktig)
  6. Bygg-gressjuice ekstrakt: 2 ts per dag
  7. 5 MTHF: 1-2 kapsler per dag
  8. Dulse (mye jod bla): 2-3 ts per dag
  9. Sitronmelisse: 2-4 dråpetellere 2 x pr dag
  10. Lakrisrot: 1 dråpeteller 1-2 x per dag (2 uker før menstrusjon for kvinner, så 2 uker av- ta alltid pause)
  11. Magensium (Glycinate): 2 kapsler per dag
  12. Gurkemeie (2-4 kapsler per dag)
  13. Silicea (fint også fordi det er så mye el-forurensning overalt i dag, og økende.

Bruk i tillegg helst ville dvs. frosne blåbær (bra i smoothie) og fersk koriander hver dag.

Disse tilskuddene selges ofte ikke i din vanlige helsekostbutikk, deseverre. Man kan bestille på iherb.com eller på https://glimja.com/no/.

Det er viktig å være klar over at en kropp som allerede har kommet i ubalanse vil ha problemer med å ta opp næring i vanlige kosttilskudd fordi tarmen fungerer ikke optimalt. Mange hevder at vitaminer i pilleform ikke fungerer. Tilskuddene som AW anbefaler er mer lettopptakelig.